Het begin...

Welkom op mijn blog...

Vandaag start ik een blog!
Geïnspireerd door de blogs van Mme ZsaZsa, Emma en Mona, Eloleo,...
zijn de vlinders in mijn buik gaan kriebelen om zelf ook aan de slag te gaan.


getrouwd met lieve man (die graag annoniem wil blijven)
mama van 3 schatten van kinderen:
Jana 10,
Melanie 7,
Elias 2
gek op chocolade

hou van:
 lekker eten
fotografie
naaien
uit eten gaan
kletsen met de vriendinnen
shoppen
...

Mijn blog zal vooral gaan over alles wat ik probeer te maken met mijn naaimachine.

Ik ben een echte beginneling,  pas enkele maanden geleden begonnen met stikken.
Eerst uit noodzaak omdat ik iets niet vond naar mijn zin (heel eenvoudig, onderleggers voor op mijn stoffen stoelen).  
Dan uit nieuwsgierigheid kussenslopen gemaakt (zonder veel poespas; geen rits of knopen).
En het resultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf).

Zo zijn mijn naaikriebels in mij naar boven gekomen.



Reacties

Populaire posts