Een tas voor zus.

Over enkele weken is mijn zus jarig.  We hebben niet de gewoonte om cadeautjes aan elkaar te geven.  Dat hoeft ook niet maar dit jaar wil ik graag iets geven.  Ik wil graag een schoudertas voor haar maken.  En doordat haar verjaardag over 2 weken is wil ik die graag dan geven.

Het wordt een schoudertas naar het ontwerp van 'Verry Purple Person' de 'Reversible bag' maar niet met de bedoeling aan beide kanten te gebruiken.
Ik vind het gewoon een leuke vorm en er kan vanalles in.

Ik heb gekozen voor de streepjesstof van Ikea en een effen paars katoentje als voering.


Op deze website vind je de volledig tutorial om de tas te maken.
http://verypurpleperson.com/2010/04/making-reversible-bag.html

Hoe de tas er afgewerkt uitziet laat ik je later zien, ik wacht eerst nog op mijn bestelling van mijn eigen labeltjes; SPANNEND!  Een extra persoonlijke toets aan mijn spullen!

See Ya!



Reacties

Populaire posts