Roodkapje waar ga je heen, zo alleen,...

Ik was meteen verliefd geworden op  het stofje, Roodkapje en de boze wolf.
Het doet me terugdenken aan mijn kindertijd waar ik het sprookje fantastisch vond!
Ik stelde me er geen vragen bij hoe Roodkapje gered werd uit de buik van de wolf zonder ook maar één schrammetje!

Op het kraam lag er ook een fluweel zacht ribvelour in hemelsblauw, perfect passend bij het Roodkapje-stof!

Ik hoopte dat de meiden het even leuk zouden vinden als ik.

En ja hoor, ze hadden elk al een idee van hoe de rok eruit moest zien.
De ene een zwierig rokje met een boord onderaan en de andere wilde graag een rechte rok met een boord en zakjes op.
Zo ging ik aan de slag, het was even zoeken hoe ik te werk zou gaan met de boord maar met het spieken bij een ander kleedje is het me toch gelukt.

Het werken met boordband is ook al eventjes geleden maar op deze website staat het perfect uitgelegd, kan niet misgaan!  Klik hier!

Ik heb vanavond nog vlug wat foto's genomen, jammer dat het al wat donker werd maar ik wil het resultaat toch al met jullie delen.





Reacties

  1. hoi nancy, mooi resultaat geworden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof! Ik ben blij dat mn nichtjes het leuk vinden wat je allemaal maakt voor hen.
    Nog heel veel succes gewenst!
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts