Vogeltjestas.

Ha, dit is mijn eerste projectje uit het boek 'Zo geknipt."
Na het lezen en doorbladeren ben ik aan de slag gegaan om een handtas te maken, niet te moeilijk want ik had nogal weinig tijd en wilde het graag af hebben in een paar uur.

Het is een cadeautje voor een lieve meid waar we morgen naartoe gaan.

Het wordt stilaan een traditie om met de familie H. naar de Oktoberfoor in Oostende te gaan.
De kinderen kijken er al een hele tijd naar uit!  Ze zijn zot van de kermis, mama ietst minder maar het is leuk te zien hoe goed ze zich amuseren!

Dus dit is wat ik gemaakt heb;  ik heb al eerder zo'n tas gestikt uit het boek van ons Jana maar dan zonder binnenzak, dus dat was een nieuwe uitdaging.
Maar met de goede uitleg is er niets fout gelopen!
Op enkele uurtjes tijd is de zak af.







Reacties

Populaire posts