Een Thomas Trein rugzakje.

Uit het boek "Zo geknipt" maak ik recept 22 "Knap zakje".
En een "knap" zakje is het geworden!

Het is een rugzakje voor mijn sloeber die in januari voor het eerst naar school zal gaan!
Ik kan het niet geloven dat het al zo ver gekomen is, de tijd vliegt snel!

Het zal hier stil zonder mijn ventje rond mij, tja, het is weer een stukje loslaten.
Eerst op 6 maanden naar de dagmoeder, dat was al aanpassen, maar hij is er in goede handen bij zijn 'tante Annick' alias Annickje.  En dan nu naar klasje... ik zal een traantje wegpinken op 7 januari.
Gelukkig heeft hij 2 lieve grote zussen die over hem zullen waken!

Mijn kleine man is gek op Thomas de Trein en daarom heb ik speciaal voor hem een rugzakje met
Thomas de Trein gemaakt.

Als eerst lijkt het niet zo eenvoudig, maar wanneer alle stofdelen geknipt zijn en ik alle stappen één voor één volg, wordt het allemaal logisch.






Reacties

Populaire posts