Give-away!

Ik vind het tijd geworden voor een give-away!

Het is super dat jullie mijn blog lezen en mijn eerste volger is een feit!
Dat wil ik vieren met een leuke attentie!

Ondertussen ben ik al enkele maanden aan het bloggen over mijn samenwerking met de naaimachine.
In de eerste plaats ben ik begonnen om al mijn naaisels bij te kunnen houden.  
Want ik dacht niet dat er iemand geïnteresseerd zou zijn in mijn blog.
Maar dag per dag zie ik mijn 'views' stijgen.  De kaap van 2000 is bijna een feit!
Ik was al blij met enkele 'views', ik moet toegeven, het werkt wel wat verslavend en spoort me aan om verder te doen.

Het is zoveel leuker als ik andere mensen kan warm maken voor de 
vele toffe dingen die je kan maken met een naaimachine.
Het is ook zo dat ik veel ideetjes haal van andere super-interessante blogs, die ik dan uitprobeer en op 'Stikplezier' zet.

Tot een half jaar geleden kon ik niet met een naaimachine overweg en als ik zie waar ik nu sta dan ben ik heel fier op mezelf.

Dus de give-away...
Ik heb 2 kleine ritstasjes gemaakt voor wat kleingeld of om andere kleine dingen bij te houden zoals knopen,...
De donkerblauwe is iets hoger en kunnen er eventueel ook wat kaarten (paspoort, klantenkaarten,...) in.

Aan iedere lezer van mijn blog een dank je wel!
Geef in de opmerking welk tasje je graag zou willen en dan zal een onschuldige hand een naam pakken.

Ik ben benieuwd!
Groetjes 
Nancy






Reacties

  1. Gewoon jezelf zijn en positief blijven: zoals ze altijd zeggen tegen mij: jij denkt dat alles een feest is!

    Ik doe heel graag mee: beiden zijn heel mooi: we delen dezelfde voorkeur voor fijne stofjes zie ik op je blog!

    Groetjes
    http://sarahmamzilla.blogspot.be/?m=0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Nancy, Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je allereerste give-away! je het een leuke blog die ik met heel veel plezier lees. By the way ze zijn allebei leuk.
    Greets
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toi toi toi,
    Ik ben fier op je!!!
    Groetjes Yenka

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts