Kleine jongens worden groot

Ondertussen is onze jongste telg 2,5 jaar.  Is hij gestart in school en al enkele weken aan het zeuren over het hebben van een groot bed.
Dus ging ik op zoek...

Het zit zo; voor zijn komst sliep grote zus J. in zijn kamer, maar met zijn geboorte heeft J. een nieuwe kamer op zolder gekregen en heeft ze het bed meegenomen naar boven.
E. sliep in een klein bedje in de kamer van J., wat nu zijn kamer is.
Nu is het zo dat de meubels in de kamer van J. wit zijn en ze dus wil ze wit bed.  Daarbij past het bed beter in de kamer van de jongste telg.
Vervolgens ben ik een wit bed gaan halen in Ikea met de hulp van opa (bed zou zeker niet in mijn auto kunnen en een bed alleen dragen dat zou ook niet goed komen).

's Avonds wilde hij natuurlijk niet meer in zijn bedje slapen, "Is voor baby's", zei hij.
Maar het grote bed was nog niet verhuisd, dus hebben we de matras op de grond gelegd met een nieuw donsdeken en overtrek.
Meneer was content en kon gaan slapen.




Reacties

  1. haha, is hij zijn groot bed al gewoon?
    welterusten!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, zijn groot bed is hij vlug gewoon. Al is hij er deze week eens midden in de nacht uit gevallen! Wat was dat verschieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Leuke blog heb ik hierbij weer ontdekt. Dankzij de doorverwijzing van Mamzilla kwam ik bij jou uit. En je hebt er aan mij een volger bij.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts