Thanks!

Wat vind ik het tof dat jullie me volgen!
En dat heb ik te danken aan Sarah  van http://sarahmamzilla.blogspot.be, bedankt om een oproep te doen!  Echt waar, ik vind dit super!

Het geeft met weer een 'BOOST' om verder te doen!
Nu heb ik het toch ook eens gemaakt; mandje krokantje, recept nr.19.
Ik heb enkele andere materialen gebruikt.





Voor het verstevigen heb ik geen knustselrubber gebruikt maar 'Feutrine 4 mm omdat ze in de hobbywinkel niet ver van mij geen knutselrubber van 40/30 verkopen.
En de 2 hamerdrukknopen heb ik vervangen door splitpennen.  (Daar heb ik dan geen hamer voor nodig en daarom veiliger voor mijn vingers).







Reacties

  1. 't is een schoontje, die splitpennen da's een keigoed idee !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig die splitpennen en wat een mooi stofje met dat geel! Ik ben één van de nieuwe volgers en ik vind het erg leuk om te zien wat je allemaal maakt en om door de tutorials ook nog te weten hoe! Wie weet dat ik binnenkort mijn eerste ritstasje in elkaar probeer te steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je leuke dingen maakt krijg je automatisch wel volgers...die jij dan ook weer kan gaan volgen...zo gaat de bal aan het rollen hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen dank hoor! Je maakt gewoon zo'n leuke dingen dat het fijn is dat andere dit kunnen lezen!

    Ik heb vandaag ook een mandje krokante geprobeerd, en wat raad je:mijn nestelringen waren niet groot genoeg. Ik heb er een mouw aangepast en het gezeur van manlief mee op mijn hals gehaald, dus dat van die splitpennen zal ik zeker onthouden!

    Zie je, daarvoor moeten mensen gewoon je blog lezen!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/search?updated-max=2012-12-22T12:01:00-08:00&max-results=20&m=0

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts