Back to basic

Het is zowat het eerste dat ik gemaakt heb.  Na de ontdekking van 'blogs' op het internet en de blog van Verry Purple Person die in een tutorial uitlegt hoe je de riverseble bag maakt ben ik aan de slag gegaan om er zelf één te maken.
Wat heb ik me suf gepiekerd over hoe het nu juist moest!  Het leek wel goochelen!
Maar al doende leert men.

Het stofje die ik gebruikt heb voor mijn naaimachinehoes valt in de smaak bij mijn tiener.
Het geeft het gevoel van 'retro' dus neem ik voor de binnenzijde een stofje met Vespa's (nog niet lang geleden gekocht omdat ik er meteen verliefd op werd, Vespa: uit de oude doos maar nog ongelooflijk hip, ooit heb ik er ook zo ééntje gehad, jammer dat ik die nu  niet meer heb...nostalgie,maar dat terzijde).










Reacties

  1. Ik maakte een jurkje van het stofje!!! Ook op slag verliefd dus!
    Katrien.
    Ziehier de link...
    http://prcoolstuff.blogspot.be/2013/02/summerdress-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vespastof heb ik hier ook liggen...Super hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Ik ben fan van het stofje! Waar heb je het gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan!!! Waar heb je het vespastofje gevonden?
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Evelien, het vespastofje heb ik gehaald in een stoffenwinkel in Oostende (Verkempinck).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel!!! Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts