Zou het lukken?

Mijn gips is er af maar eigenlijk moest hij terug in een ander soort gips voor nog eens 14 dagen.
Die gips bleek niet goed te zijn dus moest hij er terug van af.
In de plaats heb ik een modieuze (ahum) schoen gekregen die ervoor zorgt dat ik niet op mijn gewricht van mijn grote teen steun bij het stappen.
Tot zover,
met mijn rechtervoet kan ik dus nog steeds niet stikken maar zou het ook lukken met mijn linkervoet?
Uitproberen en dan zal ik het weten!
En raad eens?  Links lukt het ook!  Joepie!

Ik heb het glitterpak van M. afgewerkt er moest nog wat omgezoomd en verkort worden.
Je zou denken; "die is wel wat laat voor carnaval."  Wel het is NIET voor carnaval.
Het is voor het groot turnfeest van de Turnclub!

De stof heeft ze zelf gekozen, niet zo eenvoudig om precies te werken maar het is goed gekomen.
Voor het bovenstukje heb ik een patroon getekend van een bestaand t-shirt.
De rok is een cirkelrokje naar het idee van Mme Zsazsa.




Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts