Heleen 9.

Gisteren ging Melanie naar het verjaardagsfeest van haar vriendin Heleen.
Heleen is een echt meisje-meisje en daarom heb ik voor haar een kleurrijke schoudertas gemaakt naar een recept van Zo geknipt.
De schouderbanden heb ik langer gemaakt om dan over de schouder te kunnen dragen ik heb ook voor het eerst tassenband gebruikt.
Als afwerking heb ik ook nog een bijpassende bloem-broche gemaakt uit het boek (Zo geknipt).


Het turkois is een canvas en de hartjes gewoon katoen die ik wat verstevigd heb met vliseline.
Beiden gekocht op het Stoffenspektakel in Brugge.


Welk lettertype ik gebruikt heb weet ik niet meer.
Het klavertje vier heb ik geponsd met een pons uit Action.






In Action zag ik aan de kassen een reuze 'lekstok' liggen.
(Voor wie denkt: "Amai, zo'n grote!", er zitten 15 kleine in).


Reacties

Populaire posts