Orde in de organizer!

Deze week zag ik een leuk tafelkleed liggen in de winkel, echt iets voor de lente en ik kan wel kleur gebruiken deze dagen!
Het kleed was wat te lang dus  moest ik het inkorten zodat alle vier de zijden even lang zijn.

Maar wat kan ik doen met het stuk stof dat ik over heb?
Ik maar denken,...
het is een lap van 25 cm op 150 cm, ahum,...
ik begin te vouwen,
acha, een organizer!

Een gemakkelijke opdracht en in een mum van tijd was het klaar.
Best wel geslaagd, maar waar hang ik dit?
De oudste dochter vindt het tof en zou wel een plekje vinden,
dus probleem opgelost! (Of hou ik het lekker voor mezelf of ...?)






Reacties

  1. Erg leuk gedaan. Ook ideaal om mee op vakantie te nemen in de tent. Leuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk ! Mooie kleurtjes. Ook nog zo praktisch, nog zo eentje maken ? Jij blij en dochter ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en het stofje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts