Brievenbus.

Eventjes geleden  heb ik een Give-Away gewonnen bij de madam van de Creative Uil en ik denk dat het pakje misschien in mijn brievenbus zit...
Dus denken jullie wellicht: "Haal dat er toch gewoon uit!".
Wel dat is een beetje het probleem.
Mijn sleutelbos heb ik namelijk ik de auto van mijn man laten liggen.
Denken jullie:"Dat is toch gemakkelijk op te lossen!".
Maar mijn man zijn auto staat in de garage voor onderhoud.
De garage is ook niet bij de deur.
Voorlopig gebruik ik gewoon mijn reservesleutels.
Maar een reservesleutel van de brievenbus vind ik niet. GRRRR...
Ik hoop dat de auto vlug in orde is,
want ik wil die brievenbus open!











Reacties

  1. allez, das toch echt om zot te worden !
    Ik bewonder uw geduld zenne!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm. De barbecuetang nemen en het pakje er zo uitvissen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 89Niet proberen door uw hand erin te schuiven en het tussen uw vingertoppen uit te halen...ik heb dat ook ooit eens gedaan, zat vast, efkes heel hard zweten, zou ik daar loeten staan toter iemand de dokter zou bellen? Uiteindelijk toch los kunnen wringen, met dikke blauwe plek tot gevolg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei Vee das niet goed nee!

    Geduld zal je moeten hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk wel grappig, dat al die omstandigheden dan juist op zo'n moment moeten vallen. Nog even doorzetten (of toch de hand ertussen?) ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts