Nieuwe bestemming.

Een tijdje geleden kocht ik bij Veritas een bol wol waaruit je één 'snood' of rondbreisjaal uit kan maken.
Ik dacht er een sjaal voor mezelf uit te maken. 
De wol moet met naalden 10-12 gebreid worden, dus dat zal wel vlug gaan.
Met breien geraak ik niet verder dan het maken van sjaals want het duurt zo lang voor het af is.  Ik hou niet van werken die weken duren voor het af is.

Bij deze is dit wel anders,  door de dikke draad gaat het vlug vooruit.
Op een paar uurtjes tijd is de sjaal af maar wat blijkt?
Veel te groot voor mij, (ik had beter naald nummer 10 gebruikt).
dus mogelijkheid 1: opnieuw beginnen of
mogelijkheid 2:  geven aan Melanie die nog geen sjaal heeft voor deze winter.  Zij kan hem 2 keer rond haar hals doen .
Dus gaat hij naar de nieuwe bestemming, mijn dochter en die is er content mee!

En voor mezelf kan ik nog altijd een nieuwe bol gaan halen ;)

Het idee kwam van:




Reacties

  1. Helemaal top. Dat vindt jouw dochter vast ook. De sjaal-col staan haar prachtig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts