Bedankt voor de gewonnen give-aways!

Een aantal weken geleden had ik bij Pieke Wieke een give-away gewonnen.
Maar door de opstart van een eigen zaak (het geven van workshops) heb ik even moeten
wachten om mijn prijs in ontvangst te nemen.
Toen ik vorige week de brievenbus opdeed zag ik tot mijn verrassing een pakketje van Pieke Wieke.
Ik kon bijna niet wachten om het open te doen, precies een klein kind dat een cadeautje krijgt ;)
Het was het wachten waard!
Al gauw waren de spulletjes verdeeld onder de kids.  Magneetjes, pin met piraat,...
Voor mezelf heb ik toch de stoffen enveloppe, stoffen pins en leuke figuurtjes uit flockfolie  gehouden.
Er zat ook een waardebon van 10€ in voor een workshop bij haar in Ekeren, jammer genoeg wel een eind van hier, maar wie weet!

Bedankt Pieke Wieke voor de toffe prijs!






Dit mag ik ook niet vergeten want  onlangs heb ik ook een give-away gewonnen bij Patriciat van http://decreatieveuil.blogspot.be.
Met dit kerstpapier en leuke stickers kunnen we iets leuks gaan doen!
Bedankt!




Reacties

  1. Blij te lezen dat het pakketje de moeite van het wachten waard was. Enne, die waardenbon mag je ook gebruiken om stofjes te kopen. Binnekort zelfs ook online ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts