Liebster Blog Award



Een aantal weken geleden kreeg ik van allsetblog de Liebster Award er was nog iemand, dacht ik, die er ook één gestuurd heeft maar ik weet niet meer wie, sorry.
Het gaat hier de ronde dat de Liebster Award een soort van kettingbrief is.  Ik had het nog niet zo bekeken maar eigenlijk is het wel een beetje een kettingbrief.
Ik hou niet zo van kettingbrieven maar wil toch wel graag antwoorden op de vragen van Allset.  Voor de moeite die ze er in gestopt heeft.
Here we go...

11 facts about me:
moeilijk,
wel;
1 ik ben een middendertiger. Allé, eerlijk, tel er maar een 1,5 jaar bij.
2 Met mijn 1,56 m had ik graag wat groter geweest, maar kom, ik heb me er al een tijd bij neergelegd.
3 Ik werk in een Brugs ziekenhuis als verpleegkundige, dat doe ik ondertussen 15 jaar
3 Mama van 3 lieve schatten; 19, 9 en 4 jaar, 2 meisjes en een jongen.
4 Ik ben een grote zoetekauw en hou het meest van zwarte chocolade.
5 Ik hou van koken als ik daar voldoende tijd voor kan maken en dan maak ik graag wokgerechten, pasta's,...
 Ik hou niet van strijken tenzij het voor een naaiproject is ;)
6 Schoonmaken is niet mijn favoriete bezigheid.  Met 3 kids is het moeilijk om het huis in orde te houden (of is dat een excuus?)
7 Ik ben graag bezig in de tuin.  
8 Ik ben een 'babbelaar' en sociaal ingesteld.
9 Mijn favoriete seizoen is de lente, wanneer alles weer tot leven komt, bloemen die bloeien, blaadjes aan de bomen, de zalige zonnestralen voelen,...
10 Ik heb het naaien 2 jaar geleden ontdekt toen ik de naaimachine van mijn zus leende om iets kleins te stikken.  Van het één kwam het ander.
11 Ik sport graag maar door wat gezondheidsproblemen (voetbeentje gebroken vorig jaar en een operatie in april) staat het sporten op een laag pitje.  Wat ik doe?  Lopen, of eerder joggen en skeeleren.

Nu de vragen van Allset:

*Waar ben je het meest trots op?
Op mijn 3 kinderen, elk met hun eigen talenten.

*Wat inspireert jou?
Boeken, internet, mensen rondom mij.

*Wat zou je nog eens in je leven willen doen?
Goh, wat... geen grote avondtuurlijke dingen maar wat citytrips naar Londen, Barçelona, Parijs,... 

*Waarmee kun je jou verrassen?
Met een lekker ontbijt of etentje.
Een concert.

*Welk boek moet iedereen gelezen hebben volgens jou?
Kan ik nu zo direct niet opkomen.  Momenteel lees ik niet veel, behalve blogs dan ;)

*Van welke kleine dingen word jij gelukkig?
Een spontane knuffel van mijn kids, een compliment.

*Welk talent zou jij willen bezitten?
Niets speciaals, of toch, een manier om het huishouden vlug tiptop in orde te krijgen om dan veel tijd over te hebben om te naaien, creatief bezig te zijn.

*Wat heb je ooit gemaakt... maar doe je nooit meer?
Een petit coat maken, meters tule zijn er in gegaan... alhoewel als mijn 2de dochter vraagt om er één te maken voor haar communie dan zal ik dat wellicht doen.
(Komt nog in een blogbericht, na haar communie want haar outfit is nog geheim).

*Wat zou je nog graag willen leren?
Vroeger heb ik nog muziekschool gedaan en piano gespeeld.  Wat ik nog zou willen leren is saxefoon spelen maar ik vrees dat dat in de nabij toekomst (10 jaar) niet zal lukken.
Ja, er zijn nog wat cursussen die me interesseren maar met mijn naaiopleiding ben ik voorlopig voor een aantal jaren zoet.

*Op welke blogpost heb je de meeste reacties gehad?
Even kijken...
Deze post: 
http://stikplezier.blogspot.be/2014/04/er-even-tussenuit-en-neen-niet-voor.html
Ik vond het verrassend om vanuit blogland  "beterschapswensen" te krijgen toen ik mee deelde dat ik geopereerd moest worden.  We kennen elkaar niet echt maar ervaar toch wat virtuele vriendschappen en dat doet deugd!

*Wat vind jij zo leuk aan bloggen?
Mijn maaksels delen met gelijkgezinden.  Het is ook steeds fijn om een reactie of een vraag te krijgen, die ik met plezier beantwoord.

Zo, dat waren ze.  Toch nog een redelijk werk hoor.






Reacties

  1. Leuk een kijkje in jouw leventje! Dank je...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo een klein inkijkje in jouw leven geeft. Duidelijk is dat jouw kinderen héél belangrijk zijn in jouw leven. Heerlijk om van dat opgroeiende grut te genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om een kijkje te mogen nemen in je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! En zo leren wij je een beetje beter kennen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lijkt een gelukkige vrouw met een druk leven, die toch nog zo vaak als het kan een gaatje zoekt voor je hobby. Herkenbaar ;-)

    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om via deze weg je beter te leren kennen.Je hebt een toffe blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts