communie estée



Een aantal weken geleden was er de plechtige communie van de dochter van mijn jeugdvriendin.
Er werd een leuk feest voorbereid en al heeft de regen geprobeerd alles in de war te sturen, het is niet gelukt.
Het werd alsnog een superfeest!

Plechtige communicanten krijgen graag een cent om dan een smartphone, tablet,... te kopen.
Maar waar wordt dan de smartphone gestopt?
Dus maakte ik de "Juliette" waarvan het patroon en werkwijze in de zomereditie van 
"La Maison Victor" staan.
En mooi meegenomen, er stond een kortingsbon in voor de aankoop van het boek "Mijn tas", die ik ondertussen ook in mijn bezit heb.
Er zullen hier nog tassen gemaakt worden!

De schouderband is een ketting van schakels waartussen ik een veter geweven heb.
In dit geval een witte maar het kan gerust met een kleurtje.













Reacties

  1. Heel leuk. Daar zal de tiener heel goed mee kunnen showen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Heb de tas ook onlangs gemaakt en is een leuk patroontje om mee te werken, vond je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! En die kortingsbon in LMV heb ik gemist precies. Maar het boek mijn tas staat wel al in de kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige tas! Heel speciaal en vooral zelfgemaakt!!! Dus uniek! Mooi meegenomen was die kortingsbon, benieuwd wat je nog zal maken :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts