Zeversjaaltjes, part 2.

Naar aanleiding van mijn vorig blogberichtje kreeg ik van Nathalie; blogauteur van fynnch.blogspot.be een mailtje met de vraag of ik niet enkele zeversjaaltjes wilde maken voor haar dochtertje.  

Natuurlijk wil ik dat wel!  Het is een 'ruil', benieuwd wat ze mij zal toezenden ;)




Bij deze wil ik haar boek, 'Mijn tas' dat ze samen schreef met Sofie van elisanna.blogspot.be in de verf zetten.
Bij menig onder jullie is het wel bekend.  Een supertof boek met vele patronen om allerlei toffe tassen te maken.  En laat daarbij jullie fantasie gaan en het is onbeperkt.


Reacties

  1. Mooie sjaaltjes. Bij iedere kleding een ander sjaaltje. Nu in spanning afwachten wat jij voor leuks gaat krijgen.
    Dat boek ziet er prachtig uit. Op verschillende blogs zag ik mooie tassen uit dit boek. Iets voor op mijn verlanglijstje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaaltjes! Spijtig dat ik dit niet kende toen mijn kinderen nog zeverden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe sjaaltjes en met die camsnaps, ideaal en simpel om te dragen! Het boek zag ik al in de winkel, maar heb ik nog niet gekocht.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts