De gepimpte mascotte

Hij lag hier al een hele tijd op de 'To do' stapel.  Soms zat hij in de ene zetel, soms in de ander.
Wachtend tot het eindelijk zijn beurt zou zijn.

Wel er is een deadline, welgeteld morgen.
Een deadline komt bij mij soms echt van pas.  Sommige werkjes schuiven gewoon op terwijl ik begin aan iets nieuws dat doorgaat toch het af is.

Samen met de dochter en haar team-genootjes werd er een nieuwe look gekozen voor de mascotte van de volleybalploeg.
Het moest alvast een 'superbeer' worden.  Met masker en cape zoals een superheld.
De kleuren werden gekozen en ik ging aan de slag.

De bestaande t-shirt werd ingekort.  De broek was ok.
Een masker werd op maat gemaakt van de afgeknipte strook van het t-shirt.
De cape is een restje sweaterstof van een trui voor Elias.
De naam van de ploeg mocht zeker niet ontbreken ook een berenpoot zou leuk zijn.
Hierin mocht ik mijn gang gaan.

Het knippen van de flockfolie en het erop strijken nam wellicht dubbel de tijd van het naaien in maar zo de moeite waard.
Het gezicht van de dochter bij het zien van de 'gepimpte' beer is goud waard!

Morgen is het 'The' Day, dan wordt de gepimpte beer geshowd bij de derby tussen de beide miniemen ploegen. De 'clash' tussen A en B.  Mogen de besten winnen en we een spannende wedstrijd mogen zien.

Het is ook de grote dag waarbij de trainster met grote fierheid haar kersverse dochter gaat voorstellen!

Het cadeau van de speelsters staat klaar.  Op vraag van de dochter maakte ik nog een extra geboortecadeautje.





Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts