Wat een weertje!

Zalig zo'n lenteweer!
Dat is echt genieten 
en het geeft volop energie.

Tijd om wat te orde op zaken te stellen in de tuin.
Met een legging, tuinlaarzen een oude t-shirt van manlief was ik gewapend om er helemaal in te vliegen.

Het terras werd geschuurd, wat een werk maar lonend.
Ons terras is op nieuw lichtgrijs wat er voordien donkergrijs uitzag.
De ramen werden gelapt want na het gebruik van een hogedrukreiniger is dat toch wel nodig.
Mijn auto werd gewassen, nu die hogedrukreiniger toch buiten stond.

Toen was het plots middag.
Mijn tienerdochter heeft een vriendin op logé.  
Niet zomaar een vriendin maar een BFF.
Ze gaan niet meer naar dezelfde school en wonen elk in een andere gemeente maar gelukkig hebben ze nog samen hobby's en is er nu en dan vakantie om eens af te spreken.

Dus, middag, de meiden wilden buiten eten, picknicken m.a.w., dekens en kussen werden uiteengelegd en ik maakte lekkere croque monsieurs. 





In de namiddag werden de waterballonnen uitgehaald. 
Dient het mandje niet voor de ballonnen?


Met dit weer is iedereen toch in zijn 'nopjes'!
Ik genoot met een tijdschrift en de beentjes in de lucht van de zon.
's Avonds wilden ze terug buiten eten, zelfs om 19 uur en in de schaduw was het nog aangenaam.
Ik maakte een 'snelle' pasta en van zo buiten te spelen krijg je honger.






Het was een supertoffe dag en vandaag beloofd het terug een fantastische dag te worden!  Genieten maar!
(Eerst nog vlug, na het schrijven van dit blogpostje wat huishouden...)
(Er werd vandaag niet genaaid maar op vraag van mijn lieve tienerdochter werd dit geblogd).




Reacties

  1. Wauw wat een weertje de waterballonnen waren echt wel top 😎😜
    zo'n weer mag het gerust blijven

    groetjes JANA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch om zo de kinders te zien genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts