Geboortegeschenk.

Onze buurvrouw is (een half jaar geleden) ('k Weet het, shame on me om nu pas een cadeautje te geven.  Wat wel is, het is geschikt voor de zomer) oma geworden van een 2de kleinkind.  Voortaan heeft ze er een broertje bij; Sep.

Omdat het ook leuk is om als grote zus een cadeautje te krijgen en niet alleen de 'nieuwe' broer cadeautjes hoeft te hebben maakte ik voor  haar een zomers kleedje.

Het patroon komt uit het dikke Singerboek.
De stofjes zijn van Soft Cactus maar weet niet meer waar ik die haalde.  Maar wie kent Soft Cactus nu niet?



Voor Sep maakte ik een Dino t-shirt met de kleuren van zijn geboortekaartje.




Ook maakte ik nog een bavet met zijn naam op geflockt.






Reacties

  1. Heel leuke cadeautjes en tof dat grote zus zo een mooi jurkje krijgt. Ze zullen vast blij zijn.

    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com (opgelet nieuw blogadres)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig jurkje, zo leuk om ook aan grote zus te denken en om dan ook een kleedje te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt chique cadeautjes in prachtige stofjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts