Kleedje voor mezelf.

Mijn derde jaar naaien zit erop.
Jammer, want zo'n avond in de week naar de naailes gaan vind ik echt ontspannend.
Werken aan een naaiproject, ondertussen een 'klapke' doen met mijn naaimaatjes die ik nu 2 jaar ken.
Er wordt wel eens gelachen en zot gedaan maar ook hebben we dit jaar weer heel wat geleerd.

Nu 2 maanden vakantie, het zal wennen worden om geen naailes meer te hebben op dinsdag.
Maar dan naai ik gewoon thuis verder, al zal dat niet op een vaste avond zijn.

Een tijd geleden toonde ik mijn witte benen met een nieuw kleedje aan.
(http://stikplezier.blogspot.be/2015/04/het-witte-benen-manifest.html)
Maar ik liet enkel mijn benen en een stukje zoom zien.
Hier het kleedje van top tot teen.



Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts