Tijd te kort...

Ruim 3 jaar heb ik deze blog waar ik met veel plezier mijn maaksels met jullie deel.
Soms is er voldoende tijd om een blogberichtje te schrijven maar soms schiet de tijd me te kort.

Een gezin met 3 kinderen slorpt veel tijd op en in mijn vrije tijd wil ik vooral naaien.

Wat ik maak wil ik blijven delen met jullie en daarom heb ik een Facebook pagina gemaakt "Stikplezier".

Wat ik op de blog zet, zet ik steevast ook op mijn fb pagina maar soms zal het door tijdsgebrek enkel op mijn fb pagina komen en niet meer hier.

Jullie zijn van harte welkom op mijn fb pagina 'Stikplezier'.

Groetjes Nancy



Reacties

  1. Spijtig dat je voor facebook kiest en de blog opzij laat, maar het is niet anders, het blijft een probleem, tijdsgebrek. Maar ik hoop toch nog regelmatig wat op je blog te lezen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat jammer, las je blog altijd met veel plezier. Ben zelf geen facebook mens ondanks dat ik een account heb. Maar goed, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, een gezin met 3 kids is hartstikke leuk maar slurpt ook veel tijd op en dan is vrije tijd een kostbaar iets.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je ons verlaat op je blog, dank je voor de mooie creaties die je deelde!
    veel stikplezier en tijd voor je gezin.
    groetjes, isabelle.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts