Toon op toon, samen of apart.

Van een vriendin waar ik samen naailes mee volg
kreeg ik vorig lesjaar een patroon voor een
t-shirt met watervalhals.  
Een eenvoudig patroon, snel klaar en met een leuk resultaat.
Dit is mijn tweede t-shirt.
Ik maakte er al één in het oranje met toekans op maar
de husband vindt die maar niets.
Bijgevolg blijft die in de kast liggen want anders hoor ik:
"Heb je weer dat ding aan."

Dus nu in een minder gewaagde stof.
Een lichte tricot, aubergine.
Een warm kleur die passend is voor het najaar.

Met de resterende stof maakte ik een uitlopende rok.
Niet strak, recht maar licht golvend.
Samen aan lijkt het een kleedje.

De t-shirt kan zo ook op een broek
en de rok kan gecombineerd worden met ander bovenstuk.
"Multi-use".











Reacties

  1. Leuke outfit ! Daar ga je veel plezier aan beleven want inderdaad met veel combineerbaar en top samen.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk en mooi! Ik ben ook fan van de wetervalhals!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts