Fijne kerst en een Lora jurk.

In de stoffenwinkel zag ik dit speciaal,  gouden stofje van For Roses liggen.
Ideaal voor de feestdagen, dacht ik.

Maar welk patroon?
Ik had een Lora jurk gemaakt in de naailes waarvan het patroon door mijn leerkracht werd aangepast aan mijn figuur.
Die jurk is super om te dragen dus dat patroon zou ik gebruiken.

In het weekend ging ik aan de slag en gisterennamiddag was ze klaar.
Na de douche trok ik ze aan om naar het kerstfeest bij mijn schoonouders te gaan...
Maar wat bleek?
Ik kon mijn armen niet bewegen,
de jurk kon met moeite dicht,
dus die kon ik niet aan.
Jammer...

Dan maar de andere Lora,
maar de moed gaf ik niet op,
een oplossing zou ik vinden.
Gelukkig zonder al te veel werk een oplossing gevonden.
Ik verwijderde de mouwen en werkte deze af met een grijs satijnen biais.

En vandaag, op Kerst kan ik ze 
aan om bij mijn ouders Kerst te vieren.

Zo, eind goed, al goed.
En er is altijd wel een oplossing.

Voor jullie allemaal een fijne en warme Kerst!






Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts